top of page

Lucifers in stijl

Omdat ik al verschillende waxinelichtjes mallen en sterretjes kaarten op deze blog heb gezet dacht ik ineens, Je moet al die waxinelichtjes en sterretjes ook aansteken. Ik wist dat ik nog ergens lucifer doosjes had liggen en ben dus gaan graven in mijn "rommel" bak. En ja hoor, gevonden! Ik had nog twee lucifer doosjes liggen en heb daar twee leuke wikkels voor gemaakt. Nu word het waxinelichtjes en sterretjes aansteken in stijl!







De mallen zijn voor lucifer doosjes met de maat 7 x 5.5 cm. Je print de mallen uit ( download link staat hieronder ) knipt ze uit, plak ze rondom om het doosje heen. Aan één kant blijft het open ( anders kun je niet je lucifer aan strijken natuurlijk )! Ik heb de mallen rondom vast geplakt met mijn glue tape roller van de Action.



Veel plezier ermee!



bottom of page