top of page

Diy bloesemtak maken

Gisteren kwam er op Instagram een post voorbij van Happy Monday blog ze hadden een bloesemtak gemaakt waarvan de bloesem blaadjes van wit crêpe papier gemaakt was. Ik werd meteen enthousiast toen ik het zag. Die is leuk!!! Die ga ik ook maken. Ik moest nog even opzoek naar crêpe papier in huis maar de rest van de benodigdheden had ik zo wie zo in huis liggen. Na wat speur werk had ik mijn crêpe papier gevonden, dus ik kon meteen aan de slag. De takken had ik nog in de vaas staan. Daar zaten rode besjes aan (Winter item) en die stond al heeeeel lang op tafel. Ik dacht ik haal al de besjes er van af en gebruik de tak dan om de bloesem bloemetjes eraan te maken. En zo is het eindresultaat geworden van mijn eigen diy bloesemtak!








Nou... zeg nou zelf, dit is toch echt het ultieme voorjaars gevoel! Kom maar op met die Lente, ik ben er klaar voor! Ik ben blij met mijn bloesemtak en voorlopig blijft de tak mooi op tafel in de vaas staan.


Wil je zelf ook dit super leuke diy project gaan maken? klik dan op de link hieronder. Daar word precies uitgelegd hoe je zelf deze leuke bloesemtak kunt maken thuis.





Fijne dag vandaag!



bottom of page