top of page

Koningsdag snoepzakje

Het is wat stiller hier op mijn blog en op mijn socials. Maar ik zit absoluut niet stil achter de schermen! Ik heb het mega druk en waarmee, dat verklap ik nog niet. Dat zien jullie eind Augustus!

Ik wilde nog wel, tussen neus en lippen door, een kleinigheidje maken voor Koningdag.



En dat zijn deze snoepzakjes geworden. Nu heb ik ze gevuld met popcorn maar je kunt ze natuurlijk vullen met wat je zelf wil...



Download link:



Hieronder leg ik uit hoe je ze zelf maakt thuis..



Je download hierboven het PDF bestand van de Koningsdag template. Print hem uit en knip hem uit..



Ik was hierboven bijna vergeten om het rondje onder de kroon uit te knippen. Dat heb ik na het plakken gedaan. Maar het makkelijkst is om dat dus eerst uit te knippen.. Alles uitgeknipt en om gevouwen? Dan breng je lijm aan aan de twee plakstrippen. En plak het dicht...



Vul een zakje met popcorn of iets anders (vul het zakje niet te dik) en maak het zakje dicht...



Schuif het zakje met snoepgoed in de kaart en stans bovenin de rand twee gaatjes uit..



Rijg er een leuk touwtje of lintje door de gaatjes en strik het dicht...



En je Koningsdag presentje is klaar! Super simpel en lekker snel te maken!





Leuk om op Koningsdag te geven als presentje voor de tv of bij de kleedjesmarkt.


Veel plezier ermee..


x debbie


bottom of page