top of page

Afscheid juf en meester

Het einde van dit schooljaar komt steeds dichterbij. Ik zie al het één en ander voorbij komen qua afscheids cadeautjes voor alle juffen en meesters. Ik heb voorheen al veel gemaakt hiervoor dus ik heb even zitten spitten in mijn computer en kwam deze tekst tegen, die ik een keer maakte voor onze zoon. Ik heb hem in een nieuw jasje gestoken.








Je kunt de poster uitprinten op papier maar ook op canvas papier, te koop bij de action. Download de poster, print hem uit, gebruik een stokje van minimaal 24 cm lengte en 1 cm dik (ik heb die van mij gekocht bij de praxis) of gebruik een mooie dunne tak uit het bos. Rol de bovenkant om de stok naar achter (maak een soort tunneltje voor de stok) en plak het aan de achterkant vast. Knoop een mooi touwtje aan de bovenkant vast zodat hij opgehangen kan worden en klaar is je juf en/of meester cadeau! Pak hem mooi in in cellofaan, doe er een mooi kaartje en strikje aan en je hebt een super leuk cadeau om te geven!




Download link:






Leuk om te geven toch? Veel plezier ermee..



bottom of page