top of page

Bedankt lieve juf!

Afgelopen Donderdag (1 Juli) was ik jarig! Mijn wens was (al sinds jaren) een plotter. Dit stond dus al heel wat jaartjes op mijn verlanglijstje. Maar elke keer vond ik het te duur (soms ben ik echt een zeikerd). Maar nu had ik echt zoiets van, ik ga ervoor! Ik wil gewoon zo'n ding... Dus als verjaardagscadeau een plotter gekregen. Ik ben een blij ei. Ik heb zo veel ideeen in mijn hoofd, ik ga super leuke ontwerpen maken ermee. Nu komt er veel op me af en is het even uitpluizen hoe alles werkt. Daar gaat veel tijd inzitten maar.... dat gaat helemaal goed komen. Ik heb er zin in iig! Mijn eerste ontwerp is deze leuke borduur ring met de tekst: Bedankt lieve Juf!

Leuk om cadeau te geven aan de juf en of meester (uiteraard dan het woord meester i.p.v juf) aan het einde van het schooljaar. Beetje kort dag ik weet het, maar wilde toch nog iets maken!






Ik ben super blij met het eindresultaat! Wat een geweldig apparaat zo'n Cricut maker. Ik zie heel veel juffen en meester afscheid cadeautjes voorbij komen. En wilde iets maken wat niet iedereen al maakt. Dus kwam ik op het idee om tekst in een borduur ring te maken. Ik ga iig meer ontwerpen maken met de borduurring. Dus word vervolgd!


Fijne dag vandaag! Ik zit de hele dag achter mijn plotter vandaag.



bottom of page