top of page

Kerst presentje voor de Juf en Meester

Ik wilde nog iets maken voor alle juffen en meesters op school. Omdat de Corona besmettingen oplopen en aanstaande Dinsdag waarschijnlijk nieuwe maatregelen erbij komen, heb ik deze leukerds meteen maar gemaakt. Ik dacht, dadelijk gooien ze de scholen een week eerder dicht en dan ben ik te laat!


Ik heb dus voor alle juffen en meesters op school een leuk presentje gemaakt die de kids kunnen geven aan hun eigen juf en/of meester. Ik weet niet of er nog Kerstdiners op school worden gegeven ( mijn kids zitten al jaren niet meer op de basisschool ) wij gaven dit altijd na het Kerstdiner en dus de laatste schooldag voor de Kerstvakantie.






Super leuk om te geven toch! Je download het bestand hieronder, print en knipt het uit en snij met een mesje de twee streepjes door die in het midden zitten. Daar steek je 2 sterretjes in en pak je kaart in in cellofaan en tadaaa, je hebt een leuk presentje om te geven aan je juf en/of meester voor de Kerstvakantie begint!


TIP: Je kunt als je de kaart ingepakt hebt in cellofaan en de bovenkant even open laat, ook nog confetti ( of iets anders ) erin strooien. Is ook een leuk effect.



Veel plezier ermee..



bottom of page