top of page

Diy Kerst pringles bus

In mijn vorige post kon je zien hoe ik een pringles bus in Sint stijl had gemaakt. Omdat er al meteen vragen kwamen of er ook een Kerst versie van komt, ben ik daarmee aan de slag gegaan. Op het sint busje zat een staf. Het kenmerk van Sinterklaas... Alleen wist ik even niet wat er in plaats van de staf voor de Kerstman op moest komen. Die vraag heb ik gesteld aan mijn volgers op Instagram. Jullie hebben meegedacht en ik heb gekozen voor een bel. Een bel hoort bij de Kerstman! Ho Ho Ho...




Zo is de Kerst versie geworden van het diy Kerst pringles busje. Wat heb je nodig om deze leukerd te maken? Dat lees je hieronder..



Wat heb je nodig:


x Een pringles busje (40 gram)

x Een transparante kerstbal die je open kunt maken (Action)

x Schaar en lijm

x Perforator om confetti te maken

x Kerst printable voor het pringles busje (download link hieronder)



Download link:






Hoe heb ik hem zo gemaakt:


In mijn vorige post zie je hoe je hem stap voor stap in elkaar kunt zetten


Klik op deze link om daar te komen.







Die is toch super leuk zo! Voor degene die hem gaan maken... veel maak plezier. De versie voor oud en nieuw komt er straks ook nog aan. Daar was ook vraag naar. Fijne dag vandaag!



bottom of page