top of page

Alpaca


Alpaca's / lama's blijven altijd leuk! Ze zien er ook zo super schattig uit. Na heel lang zoeken naar de leukste gratis alpaca haak patroon kwam ik op de website van freubelweb. Op dat patroon werd de alpaca met fluffy garen gehaakt maar dat wilde ik dus niet gaan doen. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven. En ik moet zeggen dat dit toch "tot nu toe" wel mijn mooiste creaties is. Hij is zoooo super cute geworden! Het mutsje en de das heb ik zelf uit de losse pols gehaakt.









Nou super schattig geworden toch! Op het patroon staat haaknaald 4 en 7. Ik had dus dunner katoen garen van Catania in huis en heb het lijfje met dubbeldraad gehaakt met haaknaald 5. Het snuutje, oren en onderstuk van de poten met haaknaald 3. Het patroon van de alpaca staat op freubelweb en is van Durable en vind je hieronder..



Patroon:




Groetjes Debbie

bottom of page