top of page

Debbles dolls Daisy

Ik heb diverse stationery gemaakt met mijn eigen getekende poppetjes genaamd Debbles. Ik zie zoveel leuke amigurumi poppen voorbij komen op Instagram en dacht.. hoe leuk zou het zijn om mijn eigen getekende poppetjes tot leven te wekken in gehaakte poppen? Nou dat vond ik toch wel een hele uitdaging! Ik ben ermee aan de slag gegaan en owwww wat vind ik dit leuk om te doen zeg. En wat super leuk dat mijn eigen ontwerp een Debbles doll is geworden.








Mijn Debbles dolls is een lijn dat bestaat uit een gezin. Vader, Moeder, Dochter en Zoon! Moeder Daisy is klaar en de rest van de familie volgt nog. Vader is al in de maak.


Ik heb 2 testhakers het patroon van Daisy laten haken en inmiddels zijn ook die poppen klaar. Heel leuk om te zien hoe iemand anders hem dan weer haakt en maakt.


Vind je het leuk om deze pop zelf te haken en heb je interesse in het PDF patroon van Debbles doll Daisy? Stuur dan een mailtje naar: liefsvandeb@hotmail.com




bottom of page