top of page

Sneeuwpop


Op Instagram kwam ik dit gratis sneeuwpop haak patroon tegen van @pinkpepper_crochet ik vond hem zo cute dat ik hem meteen heb opgeslagen. Leuk klein projectje voor tussen door. En meteen een Winter item in huis! Pinkpepper crochet heeft nog meer leuke gratis haak patronen op haar Instagram staan.








Het dasje vond ik in het begin wel lastig. Je haakt met twee kleuren en laat de lussen van de kleuren zitten. Na elke ronde pik je de andere kleuren weer op. Maar na een paar toeren ging het als een speer. Omdat het een gratis haak patroon is zet ik het patroon voor jullie hieronder..



Patroon sneeuwpop:

Pattern designed by @pinkpepper_crochet


Het patroon is in het engels maar heel goed te volgen. Op het patroon staat veiligheid ogen maat 6 die had ik niet meer in huis dus heb ik 5 gebruikt. Buiten heb ik 2 takjes gezocht voor de armen. De kruisjes op de buik heb ik weg gelaten. Ik vond mijn sneeuwpop leuk genoeg zonder.


Voor degene die het sneeuwpopje gaan haken.. succes!


X Debbie





bottom of page