top of page

Moederdag coupon box maken

Ik hoop dat jullie mijn vorige post hebben gelezen! Zo niet? Dan graag even doen. Voordat je denkt, wat weinig foto's staan er in deze post. In de vorige post (over mijn YouTube kanaal) staat waarom dit zo is.


Moederdag!!! Mijn allerliefste mamsie is helaas niet meer, maar wilde toch weer iets voor al jullie liefste mama's maken. Ik heb een leuke gift box met bijpassende coupons gemaakt. Het zijn coupon voor, een dagje uit, samen shoppen, bos wandeling, film avond en een coupon die jij (of je mams) zelf kunt invullen. Op de stippenlijn kun je zelf de datum en tijd in vullen wanneer jullie samen een date hebben.




Super leuk om te geven toch! Download hieronder de templates naar dit leuke Moederdag doosje met coupons.



Download linken:





Download de templates, sla ze op in je computer en print ze op mooi en stevig papier uit... Hieronder in de YouTube video tutorial laat ik zien hoe je dit leuke Moederdag cadeautje in elkaar zet.



Moederdag coupon box tutorial




Veel plezier ermee!

bottom of page