top of page

Moederdag kaart met parfum flesje

Ik had ineens toch een leuk idee gekregen voor Moederdag! Ik ben altijd aan het scrollen op internet en dan voornamelijk op Pinterest. Inspiratie en daar weer ideetjes van opdoen. Het is vaak een uitdaging om weer iets helemaal nieuws te verzinnen, iets bedenken wat er nog helemaal niet is. Dat is best moeilijk. Maar nu kreeg ik toch een ingeving!! Ik heb nu iets nieuws gemaakt voor Moederdag en dat heb ik nog nooit eerder voorbij zien komen op Internet. Ik vind deze Moederdag kaart met parfum flesje toch wel heel erg leuk geworden!




En? Super leuk toch! Een leuk Moederdag presentje met quote en een parfum flesje dat altijd handig is in tas. Hieronder lees en zie je hoe je zelf thuis deze leuke Moederdag kaart kunt maken!



Wat heb je nodig?

Een verpakking van een lip care! En of dat nou van Vaseline, Labello of een ander/eigen merk is dat maakt niet uit.



Het gaat om de verpakking waar de lip care inzit. Die moet je hebben...



Haal de plastic verpakking waar de lip care inzit van de kaart en leg het in een bakje met warm water. Laat dit even weken. Als je de plastic verpakking van de kaart haalt, zit er nog wat papier/lijm resten aan. Door het in warm water te leggen week je het er zo af.



Pak een klein flesje/proefmonster parfum/eau de toilette erbij. Dat flesje komt in de houder op de kaart. Hieronder vind je een download link, daar kun je de leuke Moederdag kaart downloaden.



Download link:





Download de kaart en print hem uit op stevig papier. Knip de kaart uit...



Breng lijm aan aan de randjes van de plastic verpakking.. Voorkeur voor lijm die transparant opdroogt!



Leg je parfum/eau de toilette in de houder..



En plak hem in het midden in het roze stuk op de kaart. Heel goed laten drogen en dan is je leuke Moederdag presentje klaar!



Eindresultaat:





Printen, knippen, plakken. Dat is het enige wat je hoeft te doen. Simpeler kan ik het niet maken. :)

Maar ow wat ziet het er super leuk uit! Je kunt de kaart nog leuk verpakking in een transparant zakje met een leuk label en strikje eraan.


Ik ga nog meer kaarten met de verpakking erop maken. Dus hou mijn blog en socials in de gaten!


Veel plezier ermee.


Groetjes Debbie

bottom of page