top of page

Vaderdag in de hemel

Net zoals Moederdag in de hemel en Onze zoon/dochter tussen de sterren, heb ik ook voor Vaderdag een Vaderdag in de hemel kaart gemaakt met de daarbij behorende waxinelichtjes mallen. Er zijn ook genoeg vaders die we moeten missen! Download, print en knip deze kaart en zet hem op Vaderdag bij zijn foto en steek een waxinelichtje met Vaderdag tekst aan. Zo vier je toch nog een beetje Vaderdag en word er extra aan hem gedacht!






Ik heb jaren geleden een YouTube filmpje gemaakt hoe je deze waxinelichtjes zelf thuis kunt maken.. Zie hieronder mijn tutorial. De download link van de A6 Vaderdag kaart en de 3 waxinelichtjes mallen vind je hieronder.





Download link:





TIP: Niet bij alle waxinelichtjes kun je de lont eruit halen. Als je een grote zak koopt, dan kun je door de zak heen kijken of de ijzertjes los van de kaars zitten. Die kun je dan ook vaak uit elkaar halen.



WAARSCHUWING: Als je deze diy zelf thuis gaat maken en aan gaat steken, dan is dat op eigen risico! Ik heb het zelf nog nooit gehad maar ik heb een keer gehoord dat als de kaars opgebrand is dat dan het papiertje in brand kan vliegen. Dus blijf erbij en let op!



Voor iedereen die een Vader in de hemel hebben.. veel sterkte Zondag



bottom of page