top of page

Diy paaslolly box

Ik was van plan om deze leukerds gister te plaatsen maar ik werd ziek. Vandaag gaat het weer iets beter dus in mijn huiskloffie en knot op de kop achter de pc gekropen. Vorig jaar maakte ik ook een houder voor de chocololly's (zie hier..) en dit jaar in een heel nieuw ontwerp..




De chocololly's in een box! Die van vorig jaar waren heel leuk maar deze vind ik ook erg leuk geworden. Je kunt ze zelf maken met de template en uitleg die je hieronder vind..



Wat heb je nodig:


x printer

x schaar of mesje

x lijm

x chocololly's

x template



Download link:





Download de chocololly box template hierboven, print het uit op stevig papier en knip of snij alles uit..



Vouw alle lijnen die op de template staan om..




Breng lijm aan op de kleine flapjes in het midden en op het lange gedeelte aan de kant waar geen tekst staat (zie foto hierboven)..



Vouw je box dicht, eerst het kleine flapje naar binnen dan het stuk waar lijm op zit en dan pas het gedeelte waar geen lijm opzit..



Pak het achterstuk erbij (waar mijn logo opstaat) en plak de box onderaan vast..



Pak het lange stuk erbij (het voorste gedeelte) en breng lijm aan aan het bovenste flapje en plak deze om de achterst kaart vast..




Pak een chocololly erbij en plaats hem in de box..




En je chocololly box is klaar!







Simpel snel en leuk! Als je het cadeau wil geven kun je hem nog leuk inpakken in cellofaan, een leuk geel strikje erom met een vrolijk Pasen label eraan. Super leuk toch!


Even iets heel anders...


Morgen komt op mijn feed op Instagram @like.it.like.deb een leuke Winactie en jij kunt daaraan meedoen! Dus hou mijn feed morgen in de gaten!



x debbie



bottom of page