top of page

Paashaas box

Ik heb 3 mega drukke weken gehad. En nu het morgen Pasen is en we eters krijgen, heb ik op de valreep nog iets leuks in elkaar geflatst! Ik dacht, ik heb het één en ander gemaakt voor op mijn blog voor jullie, maar voor mezelf nog niks om op het bord te zetten bij ons paasdiner. Wij zijn al lang uit de kleine kids dus wilde wel iets maken maar niet te kinderlijk. Lekker simpel maar wel super leuk om te geven...




Nou leuk toch? Die paashazen komen wel op denk ik. Chocolade is altijd wel goed. Ik leg hieronder uit hoe je hem zelf kunt maken. Het is heel simpel. Je begint met het downloaden van de templates voor deze box...


Download link:





Print alles uit en knip alles uit. De twee zwarte lijnen op het doosje, daar moet je inknippen.



Vouw alle lijnen om naar binnen (zie foto hierboven).



Pak de twee lange stroken erbij en plak deze op de twee flapjes op het doosje.. Let op dat je tekst naar het doosje wijst...



Breng lijm aan, op de twee midden flapjes...



En plak de gedeeltes waar geen tekst staat vast aan de twee binnenste flapjes...



Plak nu de twee voorste twee flapjes (met de strook waar wel tekst opstaat) vast aan de vorige flapjes. Nu heb je een vierkant doosje gemaakt...



Zo moet het na het plakken eruit zien...



Zet je chocolade paashaas in het doosje en pak de uiteinders bovenaan vast. Dan maag je twee gaatjes in de bovenrand...



Rijg een leuk touwtje door de gaatjes. Maak een gaatje in de paasei en rijg hem aan het touwtje en strik het dicht..



En klaar is je chocolade paashaas box. Nou hoe simpel is dit dan...



Leuk presentje om te geven met Pasen of net zoals ik ga doen, een mooi gedekte paastafel maken met dit leuke paas box op het bord!






Ik weet het is last minute maar snel te maken. Ik wens iedereen hele fijne paasdagen!


x debbie



bottom of page