top of page

A4 poster Quote Bibian Mentel

Op 29 Maart 2021 kwam het nieuws voorbij... Bibian Mentel is overleden. Ook al kende en volgde ik haar niet echt, maar als ze in het nieuws voorbij kwam dan was ze voor mij altijd, de vrouw die altijd weer herstelde! En het viel mij heel erg op, dat ze altijd zo positief en met een glimlach door het leven ging. Ik vond dat zo bijzonder en knap. Na haar diagnose won zo verschillende gouden medailles. Ze wilde niet dat kanker haar leven ging beheersen. Ze was een voorbeeld voor veel mensen! Een power vrouw! Petje af hoe ze met haar ziekte omging en dat ze altijd zo positief door kon gaan. Bibian heeft een quote: "Verzamel herinneringen, geen bezittingen." Ik vind dat een mooie quote om daar een poster van te maken...







Je kunt deze Quote van Bibian Mentel hieronder downloaden..



Download link:




Bedankt voor je quote lieve Bibian, we zijn trots op je, rust zacht!



Comments


bottom of page