top of page

A4 poster regenboog

Zoals jullie al zien heb ik mijn blog een make over gegeven! De verveling slaat toe hier... man man man, ik word het nu toch wel zat al dat binnen zitten! Dus ben ik maar gaan rommelen in huis en op mijn computer. Ik zag elke keer van die leuke regenboog posters, kaartjes en items voorbij komen. En aangezien ik mijn schappen aan het her inrichten ben dacht ik, ik maak zelf ook maar een regenboog voor in mijn lijstje! Wat moet ik anders doen... verveel me kapot!!! Ik wilde deze regenboog poster in een wit lijstje. Ik ben gaan zoeken wat ik nog had en wat denk je... Alleen maar zwarte! En de winkels zitten dicht. Ik heb het lijst maar wit gekalkt met muur witsel! whahah.. nou daar zie je toch niks van zo. Als ik niks had gezegd had je gedacht dat het lijstje van zichzelf al wit was! En zo hou ik mezelf maar bezig in deze tijd.







Ik vind de poster wel heel leuk geworden! En hij staat super leuk op mijn schap. De poster is op A4 formaat en de download link van deze "Over the rainbow" poster vind je hieronder.



Download link:




Veel plezier ermee en stay safe!



Comments


bottom of page