top of page

A4 voorjaars poster

De Paasdagen hebben we weer achter de rug! Alle paas decoratie weer opgeruimd en de paas tak ligt in de kliko.. De Lente is begonnen maar daar is weinig van te merken de laatst dagen. Sneeuw!!! Het is toch om te janken ook (lees: ik ben geen kou en Winter typje). Ik wil gewoon de zon en 23 graden. In ieder geval... het voorjaar is begonnen dus alle Winter posters kunnen weer omgeruild worden voor voorjaars/Lente posters. Ik heb er één gemaakt en zo is hij geworden..







Sunshine is the best medicine! Nou bij mij wel, ik krijg altijd goede zin en energie als de zon schijnt en ik word er happy van. Heerlijk! Je kunt deze A4 poster hieronder downloaden.




Download link:





Veel plezier ermee en nu maar hopen dat we echt het Lente weer krijgen!



Comments


bottom of page