top of page

A6 getrouwd & huwelijk kaarten met geld houder

Iemand vroeg mij of dat ik een geld kaart wilde maken voor een bruiloft. Dat vond ik een leuk idee om te maken voor als je een bruiloft hebt en als huwelijks cadeau geld wilt geven. Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb twee kaarten gemaakt!




De kaarten "gefeliciteerd met jullie huwelijk" en "getrouwd van harte gefeliciteerd" kun je hieronder downloaden.



Download linken:






Print de kaart(en) uit op stevig papier en knip/snij ze uit. Pak je plastic houder erbij, rol het geld op en plaats het geld in de plastic houder. Plak de houder met geld op de kaart en je bent klaar.



De plastic houder die je op de kaart plakt is een houder waar een vaseline lip balsem in zit. Haal het plastic van de verpakking en week in warm water de papier lijmresten er af.





Ik had nog maar 1 houder in huis, vandaar dat ik niet op alle twee de kaarten een houder heb geplakt. Maar super leuk cadeau toch! Pak je geld cadeau kaart in in cellofaan, leuk lintje en labeltje eraan en het feest kan beginnen! Veel plezier ermee..


Groetjes Debbie



Comments


bottom of page