top of page

A6 kaart gelukspoppetje

Zoals jullie misschien al gezien hebben, heb ik deze week voor het eerst een gelukspoppetje sleutelhanger gemaakt. Die was heel goed gelukt en ik vond het zo leuk om te doen, dat ik er meer ga maken. Ik had die middag al een paar kralen geverfd en die lagen te drogen. Ondertussen was ik over het ontwerp (voor op een gelukspoppetje) aan het nadenken en kreeg toch ineens een leuk idee. Ik kreeg de kijk op mijn gelukspoppetje en dacht... dat hoofdje heeft veel weg van mijn eigen debbles poppetjes! En ik kreeg ineens het idee om één van mijn debbles poppetjes om te toveren naar een gelukspoppetje maar dan van papier! Ik dacht, daar maak ik een kaart van. Ik ben er mee aan de slag gegaan en zo is de kaart geworden...



Nou.... super leuk geworden toch! Ik vind hem zelf super cute zo. Uiteraard is de kaart weer een free printable voor jullie. Hieronder vind je de download link van de kaart en een uitleg hoe je hem maakt...



Download link:




Uitleg:


Download de kaart hierboven en print hem uit op stevig papier. Knip de kaart uit en knip het gelukspoppetje rondom (met een klein wit randje er nog omheen) uit...





Plak voor een 3D effect een paar 3D foam blokjes aan de achterkant van het gelukspoppetje (ik heb in totaal 4 blokjes geplakt). De foam blokjes die ik gebruikt heb komen van de Action.



Plak het gelukspoppetje op de kaart en je kaart is klaar!



Zo ziet de kaart en uit...



Doordat ik 3D foam blokjes heb gebruikt, staat het gelukspoppetje ongeveer een halve centimeter van de kaart af, Dit geeft het 3D effect (zie hierboven..). Als je geen foam blokjes hebt, dan plak je het gelukspoppetje gewoon met lijm op de kaart...






De kaart is super leuk om te geven aan iemand die wel wat geluk kan gebruiken of iemand een hart onder de riem te steken. Veel plezier ermee en geniet van het mooie weer,

Fijne dag!


Groetjes Debbie



Comentarios


bottom of page