top of page

A6 kaart geslaagd

Vandaag en morgen horen alle examenkandidaten of dat ze geslaagd zijn. Om ze te feliciteren (als ze geslaagd zijn) heb ik een A6 kaart gemaakt, met hoedje en kwastje eraan. Ik ben ook bezig met een diy geslaagd hoedje cadeau box, die kom morgen op mijn blog.




De geslaagd kaart met de template van het hoedje kun je hieronder downloaden..



Download link:




Download en print de kaart, knip de kaart uit en knip 3 mm om het hoedje uit voor een 3D effect...




Maak van zwart garen (of een andere kleur) een kwastje (tassel)..



Maak een klein gaatje in het hoedje..



Rijg het kwastje door het gaatje in de hoed en maak een paar knoopjes. Met 3D foam blokjes plak je het hoedje met kwast op de kaart..



En je 3D geslaagd kaart is klaar! Ik heb wel het kwastje aan de voorkant een stukje aan het hoedje geplakt. Dit heb ik gedaan omdat, als je de kaart rechtop houd het kwastje recht naar beneden over de tekst viel.







Veel plezier ermee!



Comments


bottom of page