top of page

A6 kaarten happy life en do the things


Lila is de kleur op dit moment. En posters in hele felle kleuren komen ook heel vaak voorbij. Ik vind die kleuren allemaal wel leuk. Ik hou er wel van. Alleen heb ik een scandinavisch interieur en daar kan zeker wel kleur in maar of die felle kleuren in ons interieur passen.... kweetnie! Ik wil wel graag mee gaan in de stijl van nu en daarom heb ik twee kaarten gemaakt in de kleuren van nu maar in pastel vorm. Wel de flower power lettertype die je nu ook heel veel ziet.





Ik ben nog voorzichtig met de kleuren, maar kan zomaar zijn dat ik straks helemaal los ga en dat ik ook voor fellere tinten ga.. Ik moet ook met de nieuwste trends mee gaan toch..





Ik gebruik dit glossy fotopapier van de Action. Hij zat eerst in een roze verpakking met 20 A4 vellen en is er even uit geweest. Maar nu nieuw in de winkels deze glossy fotopapier met 30 A4 vellen. Het is 210 grams papier en lekker shiny. Daar print ik heel veel op. Als je bij je printer instelling kiest voor glossy fotopapier met afdrukken, krijg je echt hele mooie diepe kleuren.



Download linken:



















Download de kaart(en) print ze uit en knip/snij ze uit. Ik heb een kaarthouder tegen de muur, daar staan ze super leuk in. Veel plezier ermee..


x debbie






Comments


bottom of page