top of page

A6 verjaardagskaart (cijfers in 7 kleuren)

Onze jongste zoon is deze week jarig en wilde weer zelf een kaart maken. Ik vind het zo wie zo altijd moeilijk om voor een man een kaart te vinden. Het is snel een stropdas, bier, bbq of gereedschap wat dan op de kaarten staat. Dat allemaal is niet van toepassing voor onze zoon, dus ben ik aan de slag gegaan met cijfers! Die kaarten zijn wel te vinden in de winkels, maar ook die vind ik vaak te druk of lelijk. Ik hou van minimalistische en simpele kaarten. Onze zoon word 17 dus... 17 op de kaart!




Ik heb van de kaart een free printable gemaakt. Alle cijfers van 0 t/m 9 op 1 blad en de dubbele kaart op 1 blad! En ik heb meteen de cijfers in 7 verschillende kleuren gemaakt. Kun je zelf kiezen welk kleur cijfers je op de kaart wilt maken..



Je download (onderaan deze post) de dubbele kaart en de cijfers, print ze uit (ik print altijd alles uit op glossy fotopapier van de Action), stel bij het printen even in dat je op glossy fotopapier gaat printen.. (dan komen de kleuren er heel goed eruit).



Knip of snij de kaart uit en vouw hem dubbel, knip (ongeveer 3mm) een wit randje om de cijfer uit.




Plak aan de achterkant van de cijfers een paar 3D foam pads (gekocht bij de action) voor het ultieme 3D effect op de kaart...



Plak de cijfers op de kaart en je verjaardagskaart met cijfers is klaar! Omdat het een dubbele kaart is, kun je nog een verjaardag groet aan de binnenkant schrijven..





Hieronder kun je de kaart en de cijfers is 7 kleuren downloaden, zodat je zelf ook zo'n leuke verjaardagskaart thuis kunt maken.



Download linken:




Cijfers kleuren:











Kaart vergeten te kopen voor een verjaardag? Nu kun je in een handomdraai zelf een leuke kaart maken en zit je nooit zonder! Veel plezier ermee..



Comments


bottom of page