top of page

A6 verjaardagskaart (enkel en dubbel)

Mijn vriendin was jarig Maandag! In dorp een cadeautje voor haar gekocht en in de winkels gekeken naar een leuke kaart voor haar. Ik kon geen leuke vinden en mijn man zei... waarom maak je er zelf geen. Tja, waarom ook niet idd! Ik maak zoveel en als ik een zelf een verjaardag heb, koop ik ze vaak. Ik ben thuis aan de slag gegaan en heb deze leuke verjaardagskaart met ballon gemaakt.


Ik heb eerst een enkele kaart gemaakt. Omdat ik iets in de kaart wilde schrijven, heb ik ook meteen maar een dubbele kaart gemaakt!



De dubbele kaart is toch wel mijn favoriet. Ik denk dat ik meer dubbele kaarten ga maken. Dus die zien jullie wel voorbij komen op dit blog. Hieronder vind je de download linken van de enkele en dubbele verjaardagskaarten.



Download linken:





Download de A6 verjaardagskaart, print hem op stevig papier en knip hem uit...



Met een mesje snijd je boven en onder de hand een stukje in..



Pak je ballon erbij en duw deze door de insnijdingen, krijg je de ballon er niet goed doorheen? Maak je insnijdingen dan iets langer! En je verjaardagskaart klaar!






Als de kaart rechtop staat, wil de bovenkant van de ballon nog wel eens naar beneden vallen. Ik heb dit opgelost met een klein stukje dubbelzijdig tape op de kaart te plakken en de ballon er tegen aan drukken.

Super leuk en fleurig ziet het eruit met al die gekleurde ballonnen! Veel plezier ermee..



Comments


bottom of page