top of page

A6 verjaardagskaart in corona tijd

Jarig zijn en dan niks kunnen vieren bblleehhhh... Vooral voor kids is dat dus echt niet leuk!

En soms begrijpen ze het niet eens waarom het dus niet kan. Teleurstellend soms, maar he we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. En het is voor een goed doel! Dus, nog ff volhouden allemaal! Ik heb een A6 kaartje verjaardag in corona tijd gemaakt..







De tekst op de kaart vond ik wel een mooie om op een kaartje te zetten. Ik heb hem zelf niet verzonnen, iemand uit België! Ik kwam via, via, via bij deze tekst terecht maar weet niet meer hoe ze heet. Anders had ik haar hier wel vermeld.



"Best gek hoe we taart aten nadat iemand erop had geblazen!"

# verjaardag in corona tijd



Je kunt hieronder de A6 verjaardagskaart hieronder downloaden. Er staan twee A6 kaarten op één A4 blad. We krijgen er allemaal nog 3 weken lockdown bij en ken je een jarige die in deze 3 weken jarig is? Stuur hem/haar dan dit kaartje!



Download link:





Veel plezier ermee en stay safe!



Comments


bottom of page