top of page

Hiep hiep hoera poster

Er is al verschillende keren aan mij gevraagd, of dat ik de hoera poster ( die ik in mijn bij deb tijd heb gemaakt en in de inkideb tijd ook nog vaak gemaild heb naar mensen) nog in mijn pc heb staan. Blijkbaar heb ik hem niet op dit blog gezet. Hij word veel gebruikt thuis als één van de kids jarig is. En hij word ook veel gebruikt door juffen en meesters in de klas. Leuke foto van de jarige in het vak, op de stippenlijn de naam van de jarige en de leeftijd. En het feest kan beginnen!! Zo kunnen de kids in de klas zien wie er op die dag jarig is. Vanmiddag kreeg ik weer de vraag of dat ik de poster nog had. Ik wilde hem naar haar mailen toen ik dacht... Ik zet hem gewoon weer op mijn blog. Dan dan iedereen hem downloaden. Want hij blijft gewoon leuk!





Je kunt de hiep hiep hoera verjaardagsposter op A4 formaat hieronder downloaden.



Download link:




Veel plezier ermee...



Comments


bottom of page