top of page

Ik ga op vakantie en ik neem mee....

Jaaaaa, bijna vakantie!! Wat zijn we er allemaal aan toe. De één gaat naar het buitenland, de ander blijft gewoon lekker in Nederland. Op de camping of in een huisje, het maakt niet uit. Als je op vakantie gaat dan moet je aan een hoop dingen denken. Heb ik mijn zonnen brand creme ingepakt? Tandenborstel, paspoort/ID bewijs bij? En gaaaaa zo maar door. Nou daar heb ik iets op verzonnen. Om niet in paniek te raken of dat je alles wel ingepakt hebt. Heb ik een A4 lijstje gemaakt waar je al je spullen, die je mee wilt nemen en zeker niet moet vergeten, op kunt schrijven en als je ze ingepakt hebt af kunt vinken in het rondje. Nou... hoe handig is dat dan! Op deze manier vergeet je niks en zit alles netjes in je koffer!






Je download de "ik ga op vakantie en ik neem mee.."A4 poster uit. Als je gezin uit vier personen bestaat print je ze gewoon vier keer uit en zet de naam op het stippenlijntje bij: Lijstje van... Zo heeft iedereen z'n eigen lijstje. De download link van deze free printable vind je hieronder.




Download link:





Super handig om te hebben. Veel plezier ermee en als je op vakantie gaat straks?

Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!



Comments


bottom of page