top of page

Printable A4 Paas poster

Mijn oog viel gister op mijn mooie grote paas tak die hier op tafel staat. Wat kijkt het gezellig zo op tafel. Ik heb van de week een super lief paas haasje van stof gekregen van een lieve vriendin. Die staat te shinen op mijn schap boven de bank. Maar meer dan dat heb ik niet in huis qua Paas aankleding. Ik miste iets dus ben ik gaan neuzen op internet. Het viel mij op dat er maar weinig paas poster zijn dit jaar. Dus ben ik achter mijn pc gekropen om er zelf één te maken.







I'm so egg cited Happy Easter! Ik vind hem leuk geworden zo. Het haasje is hetzelfde haasje als van de paas kegelpoppetjes. Vind je deze A4 paas poster ook leuk en wil je hem graag zelf ook hebben thuis? Hieronder vind je de download link en kun je hem dus gratis downloaden!



Download link:




Veel plezier ermee! Morgen komen de nieuwe Lente kegelpoppetjes op deze blog te staan. Dus dan kunnen jullie mooi weer aan de knutsel. Fijne dag vandaag!



Comments


bottom of page