top of page

Printable A4 poster November

Nog 5 dagen, dan is het alweer November! Steeds meer richting Kerst. Al word Kerst dit jaar voor iedereen anders met het hele corona gebeurden. Maar lekker thuis onder elkaar, heb ik ook het liefst! Maarrrrrr... zover is het nog niet, we krijgen eerst de maand November nog!




De vorige poster van de maand Oktober, daar had ik de tekst licht bruin gemaakt. Past mooi in mijn interieur! Deze maand heb ik gekozen voor Oranje. Ik wil een beetje mee gaan in de trends van de nieuwe kleuren.



Ik had hem dus in deze kleur, die je op de foto ziet, uitgeprint. Ik vind hem super, maar ik snap ook wel dat niet iedereen fan is van die kleur. En mensen met een industriële inrichting hebben toch liever zwart. Dus... heb ik hem ook in de zwarte versie gemaakt!




Je kunt deze A4 poster hieronder downloaden voor thuis!



Veel plezier ermee en nog een fijne dag vandaag!



Comments


bottom of page