top of page

Printable A4 poster Oktober

Het is bijna Oktober dus mijn A4 maand poster van September moet plaats gaan maken voor de maand Oktober. Ik heb altijd zoiets van... Oktober dan begint de kou, de donkere dagen, het grauwe weer, bomen kaal. Saaaaai! Maar aan de andere kant ook.... verwarming weer aan, lekker op de bank met een dekentje en een kopje thee of chocolade melk. De kaarsjes weer aan en lekker freubel weer. Dus het heeft ook wel weer iets. Ik heb altijd moeite met de kou en vooral het grauwe weer met weinig zonlicht. Op de een of andere manier ben ik daar altijd heel gevoelig voor. Altijd gehad ook. Mijn humeur zakt dan ook vaak. Dat is voor de mensen om mij heen dan wel wat minder leuk, zo'n stuk chagrijn in huis hihihihi.






Ik heb de maand poster in een Herfst kleurtje gemaakt. Een keer wat anders! Als je de A4 maand poster van de maand Oktober ook wilt hebben voor thuis dan kun je hem hieronder downloaden.


Veel plezier ermee en nog een fijne dag vandaag.


Comments


bottom of page