top of page

Theezakje wikkel + A6 kaart


Ik kreeg een Dm op Instagram van Bianca, ze stuurde mij een foto van een theezakje wikkel die ik in 2017 in de "bij deb" tijd gemaakt heb. Met de vraag of ik die nog had. Ik ben in mijn computer gaan spitten en kwam hem tegen, maar in niet zo'n goede kwaliteit. Ik heb de wikkel in een nieuw jasje gestoken en heb er meteen een A6 kaart bij gemaakt waar je de wikkel op kunt plakken..




Hoe maak je deze leuke theewikkel met kaart:


Je download het PDF bestand van de wikkel voor het theezakje en de A6 kaart hieronder in de downloads.



Download link:




Je print en knipt de mallen uit en vouw de wikkel voor het theezakje van uit het midden op elkaar. Plak de zijkanten van het theezakje wikkel dicht.




In de opening aan de bovenkant, schuif je een theezakje erin en plak nu ook de bovenkant dicht.



Plak het theezakje met de wikkel nu met behulp van een beetje lijm of dubbelzijdig tape, op de kaart..




En je leuke theekaart is klaar! Leuk om cadeau te geven of gewoon zomaar...

Veel maak en geef plezier!



Commenti


bottom of page