top of page

Verjaardag schuif kaart

Verjaardagskaarten kun je nooit genoeg hebben in huis.. En ik vindt het altijd leuk om nieuwe kaarten te ontwerpen. Ik dacht, ik maak iets waar je geen envelop bij nodig hebt. Een kaart waar al "een soort van" envelop omheen zit. Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is het geworden!





Aan de buitenkant een verjaardagskaart, maar ook als je hem eruit haalt... Je kunt deze kaart zelf maken, ik heb er een free printable van gemaakt. Ben alleen vergeten om er foto's van te maken. Ik heb het cadeautje op de kaart in 5 kleuren gemaakt dus je kunt afwisselen qua kleur. Je vindt de download linken onderaan deze post.






Download de inschuif kaart(en) en de bijpassende envelop hieronder. Knip/snij alles uit en vouw de envelop dubbel. Vouw de zijkanten naar binnen, breng lijm aan en plak de randen vast. Knip als laatste het halve maantje aan de bovenkant van de envelop uit. Schrijf een lieve boodschap op de achterkant van de inschuif kaart en je verjaardagkaart is klaar! Super leuk toch!


Download linken:


Inschuif kaarten




Bijpassende envelop




Veel plezier met maken en geven! Geniet nog even van het warme weer vandaag. Morgen is het weer over. Nou ja over.... ik vind 25 graden meer dan genoeg hoor. Fijne dag vandaag.




Comments


bottom of page