top of page

Europapa/Joost Klein Pringles wikkel

Wat een geweldig optreden gisteravond van Joost Klein. Het was een feestje en kreeg de hele zaal plat. Hij is door dus Zaterdag kan hij weer gaan knallen! Ik had op mijn Instagram verhaal en Facebook verhaal al dit Pringles blikje met een wikkel van Joost Klei laten zien. Ik dacht... als hij door is dan zet ik de wikkel op mijn blog. Ik had ook niet anders verwacht dat hij door zou zijn. Wat veel leuke reacties kreeg ik op de wikkel! Er zijn een hoop mensen die de wikkel willen downloaden.






Yes... 12 Points to the Netherlands!!! Ik denk dat Joost Klein wel heel hoog eindigt Zaterdag. In de top 5 iig. We zullen zien.


De kleine busjes Pringles zijn busje van 40 gram. En de printable Europapa wikkel vind je hieronder.



Download link:



Download de wikkel hierboven, print en knip ze uit en wikkel ze om een klein busje Pringles. Lijm de achterkant vast en klaar! En nu allemaal weer genieten hoe Joost Zaterdag de boel weer op z'n kop gaat zetten. Dus Joost bij deze... Succes jonguh!!!



x debbie



Opmerkingen


bottom of page