top of page

Diy macrame onderzetter maken

Je ziet ze regelmatig voorbij komen op sociale media, de geknoopte onderzetters! Ik vind ze zo leuk.. maar ik en knopen, dat is toch wel een dingetje. Ik kan veel en ben ook wel heel handig. Maar macrame dingetjes maken ppffff. Ik onthoud het gewoon niet al dat geknoop.

Ik wilde toch een poging wagen en ben op YouTube een tutorial gaan zoeken met een hele goede uitleg. Nou ik heb er 1 gevonden: Diy macrame coaster tutorial Jeujjjj... alle spulletjes in huis en beginnen maar, dacht ik. Nou ik heb het wel tig keer weer uitgehaald omdat er iets niet klopte. Elke keer als ik dacht, oww zo ja.. deed ik blijkbaar weer iets fout en moest ik het dus weer uithalen. Het is een slag die je te pakken moet krijgen. En elke keer als ik wist hoe het moest, maar even van mijn werkje af moest gaan, om vervolgens weer op de stoel te gaan zitten met mijn blik op dat werkje, was ik het alweer kwijt hoe het moest! Ik werd er niet goed van. Maar ik moest en zou zo'n ding hebben whahaa

En de aanhouder wint! Je moet niet vragen hoelang ik er over gedaan heb voor 1 zo'n macrame onderzetter, maar het is me gelukt en ik vind hem nog leuk ook...





bottom of page