top of page

Diy macramé sterren

Ik zag op YouTube een filmpje voorbij komen van Soulful Notions. Waarin ze stap voor stap laat zien hoe je leuke macramé sterren hangers kunt maken. Ik had het filmpje opgeslagen om deze een keer te gaan maken. En ben er mee aan de slag gegaan.




Ik had nog verschillende kleuren macramé touw in huis liggen. Dus ik kon meteen aan de slag. Deze kleuren heb ik een keer gekocht bij de Wibra. Die hebben ze nog steeds in de winkel liggen.





Ze laat in het filmpje zien hoelang en hoeveel touw je nodig hebt om de sterren te maken.








Het is een leuk werkje om te doen en als je eenmaal de slag te pakken hebt, ga je als een speer! Ik heb een klein klembordje erbij gepakt met knopen. Vond het iets makkelijker met knopen, dan schuift je werk niet weg. Mijn grote kerstboom zit al propvol dus deze komen in mijn kleine kerstboom die op tafel staat. Ook leuk!


Vind je ze ook leuk en wil je ze graag gaan maken? Hieronder vind je de link naar haar diy video.



YouTube:



Ik volg haar ook op Instagram. Ze maakt echt hele leuke dingen van macramé koord. Haar Instagram vind je HIER.



Als je ze gaat maken.. veel succes.


x debbie


bottom of page