top of page

Macrame koppel in lijst

Onze dochter zag de macrame engel in lijst en vroeg aan mij.. kun je ook ons na maken en dan in een lijst doen? Nou dat vind ik dan meteen weer een uitdaging en een super leuk idee! Onze dochter heeft zwart haar en een fel rode lok aan de voorkant. Dus een mooi kenmerk om in de macrame pop te verwerken. Ik ben ermee aan de slag gegaan en dit is het eind resultaat!








Super leuk geworden toch! Ze hebben allebei een bril. Dit heb ik gemaakt van ijzerdraad. Hij heeft een grijze bril, dus die kon ik zo laten qua kleur en onze dochter heeft een goud kleurige bril. Die heb ik met een gouden spuitbus van de Action goud gespoten. Een leuke quote erbij gemaakt en de lijst met koppel is klaar! Ze heeft de lijst een mooi plekje gegeven in hun interieur.


x Debbie




bottom of page