top of page

Macramé engel met lijst

Ik vind macramé items altijd zo leuk. Op de één of andere manier heb ik mezelf nooit tijd gegund om iets leuks te maken met macramé koord. Deze week ben ik eindelijk aan de slag gegaan en heb deze leuke engel gemaakt..








Ik kreeg bij het macramé poppetje al heel veel leuke reacties. Maar ik vond hem nog niet af. Ik wilde er nog iets omheen maken om hem mooi neer te zetten. Dat moet wel want het engeltje is van macramé koord gemaakt en blijft dus niet zo staan. Ik heb de engel in een lijst gemaakt en een leuke tekst op papier gemaakt en erachter gezet. Nu is hij echt af!!







Ik vind hem zo mooi geworden! Echt een mooi decoratie lijst om in je interieur te zetten! Ik ga zeker meer macramé poppen in lijst maken. misschien een heel gezin!... Wie weet Fijne dag vandaag!


x Debbie




bottom of page