top of page

Gelukspoppetje

Yes!!! Mijn eerste gelukspoppetje is gelukt! Met hulp van Caroline ( Cootjedesign op Instagram) ben ik aan de slag gegaan en daar is dit exemplaar uitgerold!




Ik heb al heeeeel veel gemaakt in de loop der jaren. Maar een gelukspoppetje zelf maken en schilderen... dat had ik nog nooit gedaan. Ik dacht dat wil ik ook eens proberen. Ik had nog kralen in huis en was daar eerst mee aan de slag gegaan. Acrylverf en kwasten... check, touwtje en ring... check. Aan de slag. Eerst een proefje maken om te kijken hoe het gaat en de feeling te krijgen. Nou dat ging eigenlijk best heel goed tot.... ik met een stiftje het snuutje erop wilde maken. Ik zet 1 punt op de kraal om het oogje te maken en hoppaaaa.. alles verknalt! De stift liep helemaal uit in het hout van de kraal. Gevolg... druipende jankende ogen look! Shit!!! Maar goed dat dit een proefje was. Na wat tips van Caroline ben ik de volgende dag opnieuw aan de slag gegaan. En dit is het resultaat! Best goed gelukt toch!



Voordat ik aan dit exemplaar begon, vertelde ik aan een kennis dat ik een gelukspoppetje ging maken en ze zei meteen oohhhhh... wil je die voor mij maken! Wensen? Ja, bruin haar en een rood lijfje en de rest mag je helemaal zelf weten.



Om hem leuk verpakt te geven heb ik een kaart ontworpen met de tekst: Een gelukspoppetje speciaal voor jou! En met print en cut (cricut design space) uitgesneden. Met een uitsparing waar de ring in kan.



Ik heb de kaart met gelukspoppetje in een transparant zakje gedaan en is klaar om te geven!




Super leuk verpakt zo toch! Mijn missie zelf een gelukspoppetje maken is geslaagd! Ik vind het zo leuk om te doen dat ik er nog meer ga maken. Dus alle nieuwe exemplaren zie je hier wel voorbij komen.


Fijne dag vandaag

Groetjes Debbie



bottom of page