top of page

Diy Bunny paasmandje

Ik ben alvast begonnen leuke paas items te maken. Aangezien het ei paasmandje van vorig jaar heel goed in de smaak viel, heb ik dat ei paasmandje omgetoverd naar een bunny variant! Super cute geworden vind ik zelf..




Ik heb niks te veel gezegd toch? Heel schattig. En jij kunt hem zelf maken thuis.. Hieronder vind je de download linken en leg ik uit hoe je hem maakt..



Wat heb je nodig:


x Templates

x Printer

x Schaar

x Lijm

x Transparant zakje

x Paaseitjes



Download linken:






Download de templates hierboven, print ze op stevig papier uit en knip ze uit..



Op de template van het binnen bakje zie je vouwlijnen staan en 4 stukjes met stippellijnen. De stippellijnen zijn kniplijnen. Knip daar in en vouw alles op de vouwlijnen..



Breng lijm aan, aan de korte flapjes die je hebt ingeknipt... en plak ze naar binnen dicht...



Let op dat je wel alles naar de kant vouwt zodat de kleur aan de buitenkant komt..



Breng lijm aan, aan de buitenkant van de lange gedeeltes van het bakje. En plak de bunny erop.



Idem dito aan de andere kan van het bakje..



Vul een transparant zakje (Action) met een paar paaseitjes, en plaats het in het bunny bakje..



Op de foto hierboven heel slecht te zien maar breng lijm aan, aan de binnenkant onder de oren en plak alle oren tegen elkaar dicht.. Tip: Wat ook leuk is om het te dichten (bedenk ik me nu ineens) in plaats van de oren tegen elkaar te plakken, kun je ook 2 kleine gaatjes erin maken en dan een leuk geel lint erdoor rijgen. Maak aan de voorkant met een strik dicht en je bunny heeft in strikje in de oren. Ook leuk!!



Goed aandrukken en de lijm goed laten drogen en je bunny paasmandje is klaar!








Super leuk om te maken, vullen met paaseitjes en deze met de paasbrunch op bord te zetten! Dan heb je een heel leuk paas presentje op bord staan. Maar ook leuk om te maken en zo te geven als cadeau..


Voor degene die deze super schattige bunny paasmandje gaat maken... Veel maak plezier!


x debbie


bottom of page