top of page

Diy box December23

De meeste van jullie weten dat ik een tijd ambassadeur ben geweest van September18.nl Na een paar maanden gestopt te zijn ben ik nu weer opnieuw ambassadeur van September18. Een nieuwe box om te testen met de laatste box van dit jaar. En wat voor één... Een hele leuke!!! Ik ging met deze box een melkkrukje maken. Met een super leuke zitting van lontwol die je zelf moet weven en spannen.




In de December23 box zit een bol lontwol, keuze uit de kleuren ivoor, zwart of brik (soort oranje) en een houten milking stool. Ik heb voor de kleur ivoor gekozen..



Je gaat van links naar rechts banen van 40 cm leggen en weeft zo om en om de banen onder en boven elkaar door. Met de tutorial video die je erbij krijgt laten ze precies zien hoe het moet.



Dan komt het patroon uiteindelijk er zo uit te zien. Ik vind het altijd een sport om alle vakjes zo strak mogelijk te krijgen met het weven.



Best strak geweven toch! Aan de onderkant heb ik alles vast geweven..



En heb ik de poten eraan geschroeft en dan is je geweven melk kruk klaar!



En het zit nog lekker ook nog!




Super leuk en simpel project en zo'n krukje past altijd in ieder interieur! Ik ben blij met het eindresultaat! Als je dit melk krukje besteld dan heb ik hieronder een leuke kortingcode voor jullie..



Kortingscode Debbie15


Als je deze box graag wilt maken, meld je dan aan voor 1 December en gebruik dan bij je bestelling de kortingscode Debbie15


Als je een losse box besteld bij September18.nl (vanaf 45 euro), een kidsbox of het membership, dan krijg je zelfs maandelijks 15% korting.



x Debbie



bottom of page