top of page

Tony chocolonely wikkels

Tony Chocolonely, wie kent het niet. In tig smaken ( waanvan ik alleen maar puur en melk lekker vind ). De smaak met caramel en zeezout was in 2016 heeeel populair. Ik vond het iig niet te pruimen, maar goed dat smaken verschillen toch! Ik kreeg een verzoekje of dat ik voor die grote repen een leuke wikkel kon maken. Ik weet nog dat ik toen dacht... ik ga meteen veel wikkels maken, voor elke familie lid en diverse gelegenheden.






Ik had er toen dus meteen maar 1 gemaakt voor: Vader, moeder, opa, oma, dochter, zoon, broer, zus, oom en tante. Nou daar zit er altijd wel 1 tussen die je kun gaan gebruiken toch!

Je download de wikkels, Tony Chocolonely in huis en dan.... Het vouwen wat nog wel ff een dingetje. Hieronder vind je een uitleg hoe je de wikkels er om heen krijgt.




Je vind de Tony Chocolonely wikkels hieronder in de downloads..














Nog meer diverse Tony Chocolonely wikkels vind je hieronder..











Succes en veel plezier ermee..

bottom of page