top of page

Free printable pringles busje mallen (40 gram)

Ik kreeg een mailtje van Michelle, ze had net mijn blog ontdekt en ze vind dat er geweldige ideeën op staat. Ze zag de post van de Pringles bus wikkel voor om de 130 gram bussen (zie de post hier) en wilde daarmee aan de slag gaan. Helaas kon ze de bussen bij haar in de buurt niet vinden (alleen de grote van 165 gram en daar past dus geen A4 omheen) dus kwam ze met de vraag of dat ik ook mallen had voor om de kleine busjes (40 gram). Nou dat is toevallig want, ik heb een paar weken terug 2 busjes Pringles gekocht van 40 gram, om daar een keer een leuke wikkel om te maken! Ik ben ermee aan de slag gegaan en zo zijn de wikkels voor om een busje Pringles van 40 gram geworden!








Super leuk om cadeau te geven als iemand jarig is! Dat deden wij ook altijd toen de kids nog kleiner waren. Tegenwoordig willen de kids graag geld voor hun verjaardag en vond het dan altijd leuk om nog een kleinigheidje erbij te geven. Lang leven Pringles!




Zo zien de Pringles bus mallen eruit. Er staan 2 mallen op 1 A4 blad. Je vind de downloads van deze mallen voor de 40 gram busjes hieronder.



Download link:




Veel plezier ermee en nog een hele fijne Zondag!



bottom of page