top of page

Pringles bus verjaardags wikkel met geld envelopje

Als we voorheen wel eens een verjaardag hadden van kinderen of tieners. En die wilde altijd graag geld hebben met hun verjaardag, dan kocht ik vaak een bus Pringles en een kaart met geld erin. Ik had vorige week 2 bussen Pringles gekocht voor mijn kids en vond ze leeg terug op hun kamer. Ik had de lege bus in mijn hand en dacht ineens... kan ik niet een wikkel maken voor om de bus, met een geld envelopje er op. Super leuk om als verjaardagscadeau te geven! Ik heb mijn plan uitgewerkt en zo is hij geworden..







Super leuk cadeau om te geven zo toch! De wikkel past om een bus Pringles van 130 gram. De download link van de wikkel en het envelopje vind je hieronder. Je kunt de mal van het envelopje overtrekken op gekleurd papier of leuk inpak papier en sluit het envelopje met een leuke sticker. Hoe je het envelopje vouwt zie je hieronder...



Download link:







Je download de twee templates print ze en knipt ze uit. De wikkel rol je om de bus Pringles heen ( mijn bus op de foto is al leeg gegeten, maar uiteraard wikkel je hem om een volle bus Pringles! ) En plakt de uiteindes over elkaar vast. Het envelopje plak je onder de tekst op het wikkel vast. Geld erin en voilà, je verjaardagscadeau is klaar!




Veel plezier ermee..



bottom of page