top of page

A6 kaart dag van de verpleging

Op 12 mei is het de dag van de verpleging. Er is nogal wat discussie over de datum 12 mei en de titel die daar aan hangt. Is het nou de Dag van de Verpleging (zoals internationaal is afgesproken) of de Dag van de Zorg? 12 mei is de Dag van de Verpleging. Dat hebben we internationaal zo afgesproken. Bovendien is 12 mei de geboortedag van Florence Nightingale (de belichaming van de moderne verpleegkundige). Bron: Internet.


Zo... einde discussie! Ik moet je eerlijk vertellen dat ik dit niet wist. Ik dacht dus, dat het altijd de dag van de zorg heette.. Het zijn ieder geval, stuk voor stuk, allemaal toppers! En om al die toppers te bedanken voor al hun inzet, heb ik een leuke A6 kaart gemaakt!







Zoals je misschien al op de foto's ziet, heb ik twee varianten gemaakt. Bedankt voor je inzet en bedankt voor jullie inzet. Er staan dus twee verschillende A6 kaarten op 1 blad. Je kunt de kaarten hieronder downloaden in de download link.



Download link:




Download de kaart, print hem uit en geef hem als blijk van waardering aan een zorg topper!

Veel plezier met geven..



bottom of page