top of page

Diy Winter labels maken

Ik zag een foto op Pinterest voorbij komen en ik heb hem meteen opgeslagen in mijn diy map op mijn mobiel. Die ga ik een keer maken... Ik kwam de foto van de week weer tegen toen ik door mijn foto's aan het bladeren was. Het is gemaakt van kurk! Ships... geen kurk in huis en de winkels zitten dicht. Ik heb hiervoor een oude doos gepakt en ze daar maar van gemaakt. Dat is tenslotte ook stevig karton!







De foto die ik van Pinterest opgeslagen had in mijn diy mapje komt van een website genaamd: Zwoste . Het is een Duitse website. Ik heb de wanten, muts, trui en laarsje zelf uit de hand getekend. Toen ik even naar haar website ging, zag ik dat zij in haar post een link heeft staan genaamd schablonen ( maar toen had ik ze al gemaakt ). Als je daar op klikt kun je zo haar templates printen en ze zelf ook thuis gaan maken. Het zijn leuke Winter labels, leuk voor aan een cadeautje of ergens anders voor..


Ik heb ze zelf dus getekend en van een kartonnen doos gemaakt. Met een witte marker heb ik de omtrek en streepjes enz. erop gemaakt. Een leuk Winter item nu de Feestdagen achter de rug zijn!


Fijne dag vandaag..



bottom of page