top of page

Kids diybox Mei24

Wist je dat... September18.nl ook diy kidsboxen heeft? Dat zijn de September8 boxen en speciaal voor de diy kids onder ons die graag creatief bezig zijn! Ook deze kidsbox mocht ik uit testen voor de maand Mei. De box is in samenwerking met Regina van @tijdvooreenworkshop en met deze box ging ik een dromenvanger maken...



"Droom leuke dromen, de slechte vangt de dromenvanger wel op!"


Wat een leuke box om te maken voor kids! Zelfs ik vond het leuk om te doen. En ze kunnen hun eigen gemaakte creaties ophangen op hun kamer. Nou hoe leuk is dat!



In de box zit:


x touw

x kralen groot en klein

x een ijzeren ring

x veren

x QR code voor een YouTube tutorial




Het touw ga je in lengtes knippen. In de tutorial laat ze duidelijk zien welke lengtes je nodig hebt en wat je precies moet doen.



Het touw ga je om de ijzeren ring wikkelen...



Als je alles om de ijzeren ring hebt gewikkeld, maak je het ophang touwtje vast aan de bovenkant..



Met een naald ga je het patroon die in het midden komt maken, met af en toe een kraaltje er tussen..



Ik was niet tevreden hoe de kraaltjes zaten dus heb ik het weer uitgehaald. Ik vond het leuker dat de kraaltjes als een soort bloem in het midden zaten... Maar hoe je de kraaltjes wilt hebben in je werk, bepaal je helemaal zelf...



Rijg twee kraaltjes aan een touwtje en steek er twee veren in. Maak er drie en maak ze vast aan de onderkant van de ring..



En dan is de dromenvanger klaar! Ik vind hem leuk geworden.. En ik weet zeker dat kinderen dit heel leuk vinden om te doen...



Meer info over deze leuke diy kidsbox Mei24 vind je op de website van September18.nl

Hieronder vind je de link naar deze box dromenvanger maken.


Link naar de box:



bottom of page