top of page

Avond 4 daagse snoep cone

Ik zat nog te twijfelen of ik dit jaar iets voor de avond 4 daagse zou gaan maken. Toen niet meer aan gedacht en dacht dat ik te laat was. Ja, in sommige delen van het land te laat, maar hier lopen ze pas in Juni de avond4 daagse. Ik kreeg van Renate een mailtje of ik de avond 4 daagse cone nog had. Die had ik nog wel maar die is uit de "bij deb" tijd en dat is een oudje. Dus... ik heb de snoep cone aangepast en in een nieuw jasje gestoken...







Download link:



Download de cone hierboven, print en knip hem uit. Vul hem met snoep, koek, chips of iets anders en pak hem in in transparante cellofoon. Leuk strikje er om en je hebt een leuk presentje om te geven als ze het gehaald hebben!


Veel plezier ermee..


x debbie

Opmerkingen


bottom of page