top of page

Cupcake / muffin toppers

Ik maak niet zo heel veel voor kids. Terwijl ik het eigenlijk wel heel leuk vind. Maar mijn kids zijn al groot en zitten niet op cupcake toppers te wachten. Ik wilde muffins bakken en vond het wel leuk om een keer leuke toppers te maken. Ik ben aan het tekenen geslagen en een ballerina getekend. Ik dacht een ballerina is wel leuk voor de meiden en voor de jongens heb ik een superman. Die had ik al een keer getekend voor de Vaderdag poster. De lama heb ik getekend omdat sommige een dier wel leuk vinden. En een alpaca vinden meisjes en jongens heel leuk. Dus neutraal!




Ik vind de ballerina zo cute geworden. Deze toppers kun je gebruiken om te trakteren, uit te delen op een kinderfeestje en/of op je verjaardag gebruiken. De cupcake toppers kun je download hieronder..



Download linken:








Bij de printable van de Alpaca heb ik verschillende kleuren labels gemaakt. Download de toppers hierboven, print ze uit op glossy fotopapier (Action) voor de mooiste print resultaat (wel even je printer instellen op glossy fotopapier zetten voor het printen). Knip de ballerina / superman / alpaca uit en laat een klein wit randje er om heen zitten. Knip de labels uit...



Pak een satéprikker erbij, vouw de hiep hiep hoera label een klein stukje om en plak hem om de satéprikker....




Breng lijm aan op de satéprikker over de label en plak de ballerina / superman / alpaca er op...



Even laten drogen en je cupcake topper is klaar!



Steek de topper in een cupcake / muffin en het feest kan beginnen!







Zeg nou zelf... dit staat toch zo super cute! Veel plezier ermee..


x debbie




コメント


bottom of page