top of page

Gender reveal kaart

Hoe leuk is het om tijdens je zwangerschap je ouders, opa en oma of iemand anders een kaart te geven en zo te laten weten dat je een jongen of meisje krijgt. Het leek me wel een leuk idee om een gender reveal kaart te maken en daar een rondje op te maken, zodat ze moeten krassen om te zien wel geslacht de baby word. Ik ben er mee aan de slag gegaan en zo is de kaart geworden...








Nou super leuk toch! Ik zit zelf niet meer in die tijd maar vond het gewoon leuk om te maken.

Je kunt de kaarten hieronder downloaden.



Download linken:





Je download de kaart, print hem uit en hoe je hem veder maakt, dat zie je in de tutorial hieronder..



Video tutorial:



Ik heb al eerder een kras kaart (Vaderdag) gemaakt. En in die tutorial laat ik zien dat ik een paar druppels afwasmiddel toevoeg aan de verf. Dat heb ik in deze tutorial niet gedaan om te testen of dat wel echt nodig was. Ik moet zeggen... Je kunt de verf weg krassen maar als ik eerlijk ben, zou ik er toch een paar druppels afwasmiddel toevoegen aan de verf. Het krast net ff beter en sneller weg.


Voor degene die iets aan de kaart hebben... succes met maken!


x debbie


Comments


bottom of page