top of page

Avond 4 daagse snoepzakje met medaille

De avond 4 daagse start binnenkort. Nu heb ik begrepen dat de datums niet overal hetzelfde zijn. Maar ze worden gehouden in Mei en Juni. Gezellig met je klasgenoten, papa en/of mama, met opa en/of oma de rondes lopen die 4 dagen uitgestippeld zijn. Ik heb in het verleden al het één en ander gemaakt voor de avond 4 daagse. Ik vond het tijd voor iets nieuws! Een snoepzakje met een medaille voor de #1 wandel kampioen! Hoe leuk is het om dit te geven als de kids na 4 dagen lopen de eindstreep hebben gehaald!



Jou wandel kampioen verdient natuurlijk ook zo'n leuk presentje als ze het gehaald hebben! Hieronder leg ik uit hoe je zelf dit leuke presentje kunt maken thuis.



Wat heb je nodig:


x printables (die staan in de download linken hieronder).

x printer

x schaar

x gekleurd papier

x potlood

x lijm

x touwtje

x transparant zakje

x snoep/chips

x nietmachine



Download linken:






Hoe maak je het:


Je download de templates in de twee linken hierboven, print en knip alles uit.




Trek de 2 lange gedeeltes over op de kleur papier die jij leuk vind. Ik heb gekozen om mijn medaille bruin/wit te maken.



Na het overtrekken, knip je de twee rechthoeken uit en vouw ze om en om een randje om. Dus een randje vouwen, alles omdraaien en weer een randje vouwen enz. Dit doe je bij alle twee de rechthoeken...




Lijm de twee stukken aan elkaar en laat goed drogen...



Lijm nu de uiteindes aan elkaar...



Als je het rechtop zet, duw je de bovenkant naar binnen en kun je de bovenkant plat naar beneden drukken..



Ze er even een kaarsje of iets anders erop, anders schiet het weer terug naar boven..



Bepaal welke kleur papier je het grote rondje wilt hebben en trek het het witte rondje over..



Ik heb gekozen voor bruin en ik heb met een zwarte stift er nog stipjes op gemaakt. Plak dit rondje op de waaier en zet er weer even iets zwaars op. Laat goed drogen..



Het kleinere rondje net #1 kun je er over heen plakken...



Knip aan de onderkant van de twee papieren lintjes een stukje uit. Knip eerst in het midden een stukje in en knip dan aan de hoek kant schuin naar dat midden stukje. Dan krijg je twee gelijke kanten. Plak de papieren lintjes aan de achterkant van de medaille vast...



Vouw de omslag voor het snoepzakje door midden en plak aan de kant waar geen tekst opstaat de medaille in het midden. De transparante zakjes kun je kopen bij de Action. Ik heb op het zakje met een zwarte stift nog stipjes gemaakt.





Leg een stukje touw tussen de omslag, vul het zakje met snoep/chips of iets anders en niet het goed vast.

En je avond 4 daagse #1 wandel kampioen presentje is klaar om te geven!





Super leuk toch! En niet al te moeilijk om te maken. Voor degene die het gaat maken veel plezier! En voor alle avond 4 daagse lopers... Heel veel succes en veel loop plezier!



bottom of page